18.08.2013

Milka Vanilla Cream (100g)

Jedna z ostatnich publikacji Milki. Milka z nadzieniem o smaku waniliowym - i o dziwo - zawierającej ekstrakt z wanilii (nie waniliny!). Co prawda, w ilości 0,3%, ale... zawsze coś :D Ciekawostką jest jednak zadeklarowana wartość odżywcza czekolady, otóż - węglowodanów w 100g są 43g, w tym cukrów aż 53g... Czy w klasyfikacji węglowodanów coś się zmieniło? :D

Wartość odżywcza (Nutritional information)/100g:

455 kcal
4,3g białka / protein
43g węglowodanów / carbohydrates
w tym 53g cukru / sugar
29g tłuszczu / fat
1,0g błonnika / fibre



2 komentarze:

  1. Witam!

    Cieszę się, że mogłem znaleźć tego bloga. Kolejny chocoholk! Ja kolekcjonuję opakowania po tabliczkach czekoladowych. Zapraszam na mojego bloga chooco.blog.pl

    Jeśli chodzi o Milkę, to ostatnio wyszła nowa limitowana edycja: jagodowa, z miodem i z pastą z orzechów laskowych. Ja jeszcze nie mam :)

    Pozdrawiam, Mateusz

    OdpowiedzUsuń
  2. opisane w segregatorze w koszulkach usztywnionych kartkami papieru. a nieopisane w duzej ksiazce.

    OdpowiedzUsuń