21.09.2013

Milka Alpejskie Mleczko Caramel (350g)

W czwartek weszłam do sklepiku w naszym zakładzie pracy, jedynie po jabłko. Kolejka była długa, czas się równie dłużył, a oczy szalały po półkach. I nagle....

pach!

Na górnej półce zauważyłam nowe Alpejskie Mleczko - jedynie za 15,90zł. "Co za zdzierstwo!" pomyślałam i jeszcze tego samego dnia zakupiłam swoje własne pudełko w Realu za 8,99zł. 

Warto wspomnieć, że to już czwarta odsłona Alpejskiego Mleczka. Mamy więc już Mleczko Waniliowe (moje ulubione)Mleczko Czekoladowe oraz Mleczko Szalonych Krów.

Mleczko karmelowe, moim zdaniem "czterech liter nie urywa". Zastanawia mnie bardziej jak przebiega proces produkcyjny i w środku cukierka znajduje się karmel. 

Wartość odżywcza (Nutritional information)/100g:

435 kcal
3,6g białka / protein
57,5g węglowodanów / carbohydrates
w tym 55,0g cukru / sugar
21,5g tłuszczu / fat
1,5g błonnika / fibre






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz