29.10.2012

Milka Brezel Snax (110g)

My boyfriend was going around the flat, when he asked me: 

Gosia, can I eat sth from your Milka shelf?

Lately, I do not feel like eating much sweets - so I am storing new Milkas. 

I said: Ok, you can take sth but first I need to make a photo. 
So he chose new Brezel Snax.

I tried one piece and the taste was not good at all, but when I tried another 2-3 pieces, I became addicted :)

Nutritional information in 100g:

475kcal
8,4g protein
62,5g carbohydrates
20,5g fat





3 komentarze:

  1. Wow! czy te Snaxy kupiłaś w Polsce? :)
    Mam jeszcze pytanie dotyczące szaty graficznej. Swego czasu zastanawiałam się nad zmianą szablonu na Bloggerze właśnie na podobny do Twojego obecnie. Zastanawia mnie tylko to czy zmiana na szatę bardziej 'nowoczesną' automatycznie usuwa poprzednie zapisane dane (np. czcionka, kolor, wielkosc, tlo bloga itp.)? Prawdę mówiąc nie chciałabym tego od początku ustawiać albo modyfikować, a kiedy planowałam zmiany graficzne w szablonie ta rzecz mnie najbardziej intrygowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Snaxy kupiłam niestety w Niemczech - teraz poluje tam na krakersy z Milką, ale ciężko dostać przy granicy :/

    Jeśli chodzi o szablon to nowy szablon narzuca Tobie wszystkie ustawienia - łącznie z czcionką, układem itp itd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spróbowałam! moim zdaniem są przepyszne! jeśli ktoś lubi połączenie słonego ze słodkim, czytaj paluszków z czekoladą to jest to dla niego :)

    OdpowiedzUsuń